Wednesday 20 June 2012

PAKEJ BANDONG / SURABAYA (WALI SONGO) 7 Hari/ 6 Malam , 24 Mac- 30 Mac 2013 Hanya RM 1950.


     



           BANDONG /  SURABAYA (WALI SONGO)  7H/6M
                         Kembara ziarah  Wali Songo.
                          1 Jun  hingga  7 Jun  2013
Hari pertama;
Kuala Lumpur- Bandong. Berkumpul di LCCT 2 jam sebelum berlepas.Belepas jam 6.35 pagi, 
Tiba dilapangan terbang Bandong jam 8.00 pagi.Wakil kami ada menanti anda disana.anda dibawa Sarapan pagi, . , Pasar baru (grosir batik, all fashion), lunch, cibaduyut, rumah mode,.,makan malam. Balik ke Hotel.
Hari kedua:
Selepas sarapan pagi pergi, anda akan dibawa melawat kawasan legenda Tangkuban Perahu, kawasan gunung berapi yang masih aktif dan menjadi tarikan pelancong, Lawatan ke Ciater Hotspring dan seterusnya ke Cianjur Market untuk membeli pelbagai makanan ringan seperti jeruk salak, dendeng, kerupuk udang dan lain-lain. Anda akan dibawa untuk membeli belah di Cihampelas, rangkaian factory outlet terbesar di Bandung. Check-in hotel. Makan malam di restoran tempatan.
Hari ketiga.
Check out Hotel  ,Dari Bandong pejalanan diteruskan  menuju ke Cirebon untuk berziarah ke Makam Sunan Gunung Jati dan Mesjid Kasepuhan Cirebon. Perjalanan dilanjutkan menuju Demak , tiba di Demak  check in hotel / losmen.
Hari keempat.
Pagi hari menuju Tuban untuk berziarah Makam Sunan Kali Jaga dan Masjid Agung Demak, siang hari berziarah ke Makam Sunan Kudus dan Sunan Muria. Sore hari tiba di hotel/losmen Tuban check in hotel/ losmen
Hari kelima .
Pagi hari menuju Surabaya berziarah Makam Sunan Bonang, Sunan Drajat dan Makam Syaikh Maulana Malik Ibrahim dan Sunan Giri , sore hari tiba di Surabaya langsung berziarah ke Makam Sunan Ampel, check in Hotel Surabaya.
Hari ke enam
Selepas sarapan pagi , acara bebas. Kemudian peserta akan dibawa melawat  dan membeli belah             di Surabaya, balik ke Hotel dan menuju ke Bandara.

Hari ke tujuh. 
Selepas sarapan pagi dibawa ke Lapanganterbang Surabaya untuk penerbangan balik ke Kuala Lumpur dengan membawa kenangan yang manis.

HARGA PAKEJ BANDONG /SURABAYA (WALI SONGO) DARI RM 1950.
*
Harga tertakluk pada harga Tiket dari semasa kesemasa.

HARGA TERMASUK :
1. Penginapan di hotel bertaraf 3 bintang
2. Pengangkutan dengan kenderaan berhawa dingin dan selesa
3. Makan 3 x sehari
4. Lawatan sebagaimana dalam aturcara
5. Tiket penerbangan pergi balik dengan penerbangan Air Asia
HARGA TIDAK TERMASUK :
1. Tips (RM30.00)
2. Cukai Lapnganterbang di Surabaya (RM40.00)

Berhajat sila hubungi Hj Johari :019-5003340, 05-4584340
D Arrasy Travel and Tour.
email : titisan_minda@yahoo.com

No comments:

Post a Comment